pondelok 14. mája 2012

Ako znížiť splátky v banke

Jednou z možností je požiadať banku o predĺženie doby splácania. Mám 20-ročnú hypotéku na byt bez fixného úroku. Splatených už mám 11 rokov a chcel by som si znížiť splátky. Aké mám možnosti? Mám hľadať banku s lepšími podmienkami a preniesť úver tam? Možností máte viacero. Prvou alternatívou je požiadať písomnou formou Vašu banku o predĺženie doby splácania, čím Vám klesne mesačná splátka, ktorú momentálne platíte.

Druhou možnosťou je uskutočniť mimoriadny vklad do banky. Po takomto kroku máte na výber, či sa zníži Vaša mesačná splátka, alebo Vám ostane táto splátka nezmenená a skráti sa Vám ostávajúca doba splácania. Treťou alternatívou ostáva aj možnosť preniesť Váš úver do inej banky. Samozrejme, tu sa musíte dostať k lepším podmienkam, nižšiemu úroku, ktorý bude pre Vás zárukou nižšej mesačnej splátky.

Čítať pokračovanie článku na TRENDreality.sk.

Zdroj:  TRENDreality.sk

0 komentárov:

Zverejnenie komentára